Jag sov med ÄLSKLING i natt ♡

Mitt första nationella prov i matte är nu avklarat. Jag tror faktiskt att det gick ganksa bra, men det vet man ju aldrig... 


Som ni också ser här ovan  Jag sov med ÄLSKLING i natt! 
Det är faktiskt helt sant! Jag sov med honom och han sjöng en godnattvisa för mig<3

Jag tog med den bärbara datorn upp till min säng, pratade med Evert på Skype och han sjöng en godnattvisa för mig tills jag somnade..! Hur romantiskt är inte det? :) 
Jag älskar dig Evert! Tack!






Nu ska jag plugga lite biologi till "läxförhöret" imorgon, sen tar jag nog cykeln till stallet och efter det blir det kalas för min underbara systerdotter, Emma, som blir 11 år! :)


Puss, jonna! 


Alla kommentarer:
Postat av: Evert

i hope you have maked it good but i know you, you will.

it was not a big deal, you are my sweet love,and i do everything for you, and you know that, (L) much love for you always. and say to Emma happy birthday from me, and the rest of youre family ofcourse :P, and you to jonna with Emma :D

xxxxxxxxx Jag alska dej min alskling tjej.

2012-05-08 - 18:41:13

Skriv en gullig kommentar till mig!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (Din och min hemlis..)

Har du en blogg? Skriv adressen till den här:

Vad vill du säga?:

Trackback