Grattis!

 

Ett mycket stort och varmt grattis till världens finaste bildlärare!

 

Bröllopet var så otroligt fint! Låtarna som framfördes var perfekta, så vackert att jag grät till och med! ;)

 







Och nu vet jag verkligen vem jag vill spendera resten av mitt liv med. Min underbara pojkvän, Evert De Weerd.

My love for you is realy true! You are the one for me, my soulmate! 

 


Alla kommentarer:
Postat av: Evert

my lovely girlfriend,

i hope it was perfect, but on youre reaction it was :D

but we are going to marry to one day when you are what older :P

love you so much much my love

now and forever - Richard Marx

2012-05-26 - 18:21:13

Skriv en gullig kommentar till mig!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (Din och min hemlis..)

Har du en blogg? Skriv adressen till den här:

Vad vill du säga?:

Trackback