Godmorgon alla söta och glada!

Idag ska jag gå till skolan för första gången på 5 dagar.. Jag kan ju säga att jag föredrar att vara hemma! ;)

Men men, det ska bli lite skönt att få träffa människor igen! ;)

Efter skolan ska jag vara i aulan klockan 4 och repa inför kvällens tävling, Rotary!
För min del ska jag både sjunga och spela gitarr, sen ska jag spela piano till Magdalena också! Kuul! :D

Kom och titta vet jag! Det börjar klocka 7 i sjöängens aula.


Alla kommentarer:
Postat av: Evert

sweet heart you will do it wonderful i know that (L)

sorry i cant be with you, but you know i am ad holland to difficult puss puss

2012-05-22 - 18:44:13

Skriv en gullig kommentar till mig!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (Din och min hemlis..)

Har du en blogg? Skriv adressen till den här:

Vad vill du säga?:

Trackback