Första dagen på jobbet! ;)

TJe! 

Imorse ringde klockan vid 7, då var det bara upp och ta på sig kläder, käka frukost och sedan bege sig till jobbet!:) 
Jag började nämligen jobba i hembygdsgården idag, jag ska sköta om alla djuren där uppe! Det kommer nog att bli ett riktigt bra jobb tror jag! :) Snart ska jag dit igen och ta "kvälls-passet" .
Men innan det, ska jag städa klart mitt rum som jag har hållt på och fixat med nästan hela dagen..! 


Juste! Igår cyklade jag ju 3 mil! Jag cyklade med Magdalena och Reza! Så skönt var det! Och jag blev inte ens trött!!! Det sjukt! Eller bra ?... ;)

Magda följde med mig hem efter det också. Fruktsallad och massa One Tree Hill avsnitt sysselsatte oss hela eftermiddagen!


Belöningen! ;)

På kvällen pratade jag naturligtvis också med min underbara pojkvän! Thank you for always pushing me! You are the one for me and you are the only one that I really, really love. You have NEVER let me down and that makes you special. Du är bäst! (L)



Alla kommentarer:
Postat av: Evert

my hard worker from sweden :D.

and my love ofcourse.

i hope you had it very very good with youre job.

and if i see the fruit salad i want a taste to of it it is not fair sweetheart.

and thank you for everything for me you are so lovely and so wonderful that i onlyu have you in youre mind that is keeping me alive, you are the one for me i know that for 100%.

jag alska de j min tjej and my sweet sweet love forever.

and i will never let you fall eather because you are to good for the world, and you most know that to.

much love for you youre boyffriend puss puss my hard worker

2012-05-17 - 19:51:42

Skriv en gullig kommentar till mig!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (Din och min hemlis..)

Har du en blogg? Skriv adressen till den här:

Vad vill du säga?:

Trackback