愛 You Are Just Amazing!
My wonderful boyfriend, I just want to say I love you. 


Idag har jag inte gjort i princip någonting. Förutom att typ vara nere på Askersundsmässan med mamma, pratat med Evert och gått på en promenad men Jessica.

Som många av er säkert vet, har jag varit väldigt sjuk ett tag. (Jag äter för tillfället antibiotika). Men jag mår mycket, mycket bättre nu! Så imorgon ska jag nog till stallet och min älskade häst, Rasmus, som jag har saknat och längtat efter så mycket! 
Efter det ska jag nog träna lite också. Jag har inte tränat på typ 2 veckor, det är katastrof!

Plugga måste jag också göra... 
Jag måste lämna in hemkunskapsuppsatsen som skulle vara klar för 2 veckor sedan och så har jag nationella prov i matte på tisdag... :s



Jag kan också passa på att säga att jag äntligen har köpt en avslutningsklänning också! Det blev inte den som jag egentligen ville ha, för den var slut.. Men det blev en annan som jag tror kommer att bli riktigt bra ändå! :)




Alla kommentarer:
Postat av: Evert

good luck on youre horse :D

and you will be better you know that.

and you are not a disaster, in my eyes never.

it was a lovely dress that you have seen.



xxxx jag alska dey min tjej

2012-05-06 - 16:44:30

Skriv en gullig kommentar till mig!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (Din och min hemlis..)

Har du en blogg? Skriv adressen till den här:

Vad vill du säga?:

Trackback