vilket underbart väder!

Idag har jag varit i stallet i princip hela dagen!
Imorse cyklade jag ut till Rasmus, red honom och sedan cyklade hem. Då var klockan ungefär 2.
Jag hoppade in i duschen och gick ner och satte mig vid dukat bord! :) Mormor var hos oss då också!
Sen tog jag en joggingtur med Olivia till stallet i Askersundsbyn och mockade och så till Olle. Sedan sprang jag hem.
När jag kom hem duschade jag igen och när jag var klar var klockan prick 18:30 - Vilket betyder --> PRATA MED UNIVERSUMS SÖTASTE OCH BÄSTA KILLE - MIN POJKVÄN!


Underbart väder har det varit hela dagen också! :)

Alla kommentarer:
Postat av: Evert

you are the best girlfriend a boy can have, you make me so happy, and change me in to a boy that really can love a perfect girl like you Jonna love you so much

2012-03-24 - 23:53:16

Skriv en gullig kommentar till mig!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (Din och min hemlis..)

Har du en blogg? Skriv adressen till den här:

Vad vill du säga?:

Trackback