Vilken underbar morgon!

Klockan 7 (PRICK!) vaknade jag och var pigg!
Då hoppade jag i mina träningskläder, gick ner i köket och bredde mig en macka. Ner i källaren och sprang på löpbandet en stund. Efter det in i bastun med ansiktsmask, hårinpackning och engelska böckerna i högsta hugg!

När jag gick upp för att duscha, såg jag att jag hade fått världens finaste och sötaste sms av min underbara pojkvän!


Lycklig tjej! (och snart är det FREDAG också!!! Då kommer jag vara ännu lyckligare!)


Idag har vi premiärföreställning med musikalen som jag är med på också!
Kom och titta imorgon 19.00 vet jag!
Det är i Sjöängsskolans aula och biljetter finns att köpa på turistbyrån! :)



Alla kommentarer:
Postat av: Jessica ♥

Sv; Okej<3<3<3

2012-03-27 - 17:48:00
URL: http://jesssicalindkvist.blogg.se/
Postat av: Evert

if i were bye you than i will come to youre lovely show and hear you sing and dance. and than i would kiss you. and you are my wonderful girlfriend of love

my sweet sweet Jonna

2012-03-27 - 18:31:27

Skriv en gullig kommentar till mig!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (Din och min hemlis..)

Har du en blogg? Skriv adressen till den här:

Vad vill du säga?:

Trackback