Sovmorgon! ❤

Hejsan!
Jag vet att jag har varit dålig på att blogga nu ett tag, och jag ursäktar för det !

Idag har vi i alla fall sovmorgon!! Så jag gick upp klockan 6! (Vi börjar 9:20)
Först stod jag i duschen och tvättade och hade i inpackning i håret. Sedan på med lermask över kroppen och in i bastun! :love: 
Så mysigt var det! Vissa dagar, som den idag till exempel, är helt okej fast man har mens, pojkvännen i Holland och 10000000 saker att göra i skolan! Men det känns ändå bra, dagar som denna. Och DET ÄR BARA 2 VECKOR KVAR BY THE WAY! :D

Här kommer några bilder från min tidiga morgon:












14 dagar kvar! 

Alla kommentarer:
Postat av: Jessica ♥

Åh, så himla mysigt! Asso åh..!



MIAFHSKMSDAH 14 DAGAR VAFAN !!! <3

2012-03-01 - 15:29:25
URL: http://jesssicalindkvist.blogg.se/
Postat av: Evert

you have so much things to do but you are not STRESSED. and you still have time for everything.

and yes it is only 14 dayes left my darling of luck. i hope that we can hug eachother again.

my underbar tjej

jag alska dey

2012-03-01 - 18:58:52

Skriv en gullig kommentar till mig!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (Din och min hemlis..)

Har du en blogg? Skriv adressen till den här:

Vad vill du säga?:

Trackback