Skräckfilmsmys Med Jessica!

Hejsan hoppsan!

Jag har haft en jättemysig dag/kväll/natt med JESSICA

Hon följde med mig till Askesundsbyn och red! Hon är så otroligt duktig! För hon galopperade (KONTROLLERAT) för första gången! :) Jag är så stolt över dig Jess! 
Efter det åkte jag ut till min lilla Rasmus och red llite barbacka på honom.

När jag kom hem hann jag bara duscha, sen kom Jessica igen! Då fick hon stå ut med att prata med min fantstiska pojkvän i några timmar. Hihi ;) Efter vi hade pratat med Honom, gick vi och köpte godis, chips och dricka! Och vid 11-tiden började vi göra pizza! :D Den var klar typ vid 1.... Efter pizzan satte vi på världens ÄCKLIGASTE film! --> The Human Centipede När vi hade sett den kunde ingen av oss sova, så då satte vi på ett avsnitt av One Tree Hill istället! Jag tror att vi tillslut somnade vid 4 / halv 5 :)

Nu på morgonen har vi bara degat! Pizza och chips till frukost, en till film (Hämnden), och dator!
Så jag tror att vi får tvinga oss ner i källaren nu och TRÄNA! Som lite belöning efteråt blir det bastu också (a)!

Här kommer några bilder!
Jessica, Olle och Röjen!
Jag på Olle! (Jessica = mästerfotografen!)

Den här bilden har jag snott från Jessicas blogg! Och den hittar ni HÄR!

Söta Jessica på bild!

BY THE WAY, tror jag att min pojkvän vill ta död på mig! :blush: Jag blev skiträdd!


Alla kommentarer:
Postat av: Jessica ♥

Jag har haft världens bästa helg men världen bästa kompis! Du är bäst Jonna ! ♥



Älskar dig <3<3

2012-03-04 - 16:47:12
URL: http://jesssicalindkvist.blogg.se/
Postat av: Evert

it was not scary

if you see it much more

love for my girlfriend

2012-03-04 - 20:35:33

Skriv en gullig kommentar till mig!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (Din och min hemlis..)

Har du en blogg? Skriv adressen till den här:

Vad vill du säga?:

Trackback