skola, plugg & Träning

HEJSVEJs! :)

Idag var en helt vanlig, tråkig dag i skolan. ;) Efter skolan gick jag och Jessica till ungdomsmottagningen.... (a) Hihi, ;) Sen hem och käka, plugga lite matte och sedan trääning! 

Nu sitter jag och pratar med världens underbaraste människa, alltså MIN POJKVÄN! 


Alla kommentarer:
Postat av: Evert

make the dat better than ad school my love.



i am not a wonderful human

youi are making me that with you lovely smile and youre lovely look.

love you.

2012-03-05 - 20:23:56
Postat av: Jessica ♥

^

|



omg .<3<3

2012-03-06 - 19:22:35
URL: http://jesssicalindkvist.blogg.se/

Skriv en gullig kommentar till mig!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (Din och min hemlis..)

Har du en blogg? Skriv adressen till den här:

Vad vill du säga?:

Trackback