Vilken åsknatt!!!

Ojojoj, vilket väder det var igår kväll! Det har inte varit ett sånt åskoväder på väldigt länge!!
Jag gillar ju i och för sig åska, men det jäkla vädret gjorde så att jag inte kunde prata med min älskling.... :(
Och idag ska han kolla på fotboll.. Så jag kommer ju att sakna ihjäl mig efter honom!!!

Aja, jag hade föräldrafritt igår kväll/natt under de värsta blixtarna. Så jag gjorde det lite mysigt med ljus, satte mig i fönstret och tittade ut på det underbart vackra vädret!

 


Alla kommentarer:
Postat av: Evert

my sweetheart,

i love you so much, and you know i am in love with you ofcourse. i miss you so much and, i like candles specialy when you are with me, then i love it instead of like. jag alska dej min alskling

2012-06-17 - 11:24:30

Skriv en gullig kommentar till mig!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (Din och min hemlis..)

Har du en blogg? Skriv adressen till den här:

Vad vill du säga?:

Trackback