Stallet och sedan bad!

Idag har jag varit i stallet i ungefär 4 -5 timmar ;) Jag började med att tömköra Rasmus. Han var så otroligt duktig!!!! Efter det gick jag ner till stallet och satte på honom en sadel och red lite i paddocken, det gick också hur bra som helst! :D Olivia var med hela tiden idag också. Jag måste säga att min lilla vovve är världens duktigaste, hon har gått lös hela tiden! 

Efter stallet iaf, så gick jag och Olivia ner till sjön (hon var något skitig efter dagen i stallet) så att hon fick bada och bli lite ren! :) Här kommer några bilder från årets första dopp för hennes del: ;) 

Alla bilder är oredigerade, och tagna med min iPhone!


Alla kommentarer:
Postat av: Evert

i think she smelt very bad or not sweetie.
i know how she smell when she is in the wather. :P i miss you sweetie pants

2012-06-19 - 18:49:10

Skriv en gullig kommentar till mig!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (Din och min hemlis..)

Har du en blogg? Skriv adressen till den här:

Vad vill du säga?:

Trackback