Jag är packad! Snart....

HejHej, och förlåt för dålig bloggning. Men jag har faktiskt haft ganska fullt upp de senaste dagarna med att vara barnvakt, pack, fixa, greja och dona och sånt. ;)
 
Imorgon är det jag som masar mig upp halv 4 PÅ MORGONEN!!!! För vid 20 över 5 går mitt tåg från Hallsberg till Stockholm, där blir det byte till Arlanda Express.
09.10 Lämnar mitt flygplan mark, är nog framme i Amsterdam 11.10 om allt går som det ska. Från Amsterdam ska jag sedan ta ett tåg till Groningen där min älskling bor. Så vid 3-tiden imorgon får jag äntligen se och känna på honom igen! Jag längtar såååå!! 

Idag är jag barnvakt med. Jag har varit och ridit och sagt hejdå till Rasmus, jag har också hunnit varit på vårdcentralen ett par timmar! När barnen åker hem ska jag dammsuga nedervåningen och packa ner alla mina grejer i den största väska jag kan hitta och hoppas & hålla tummarna på att väger mindre än 20 kilo eftersom att det är maxvikten.... 

Hittade en ful gammal bild på mig.. 

Och jag ska passa på att varna för dålig bloggning nu de kommande 3 veckorna eftersom att jag inte kommer kunna blogga så mycket i Holland och för att jag inte kan blogga från mobilen.. :s 
Bloggar nog nån mer gång, annars säger jag Puss och Hej noooww! :D

Alla kommentarer:
Postat av: Evert

haha, you are really fanantastic for blogging sweetheart. i miss you so much honey, and yes not so much ours before you are with me, i love it.
you are really the best babysitter seeetie :D.
love you so much my tired girlfriend (L)

2012-06-28 - 18:52:12

Skriv en gullig kommentar till mig!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (Din och min hemlis..)

Har du en blogg? Skriv adressen till den här:

Vad vill du säga?:

Trackback