Glad midsommar!

Jag ursäktar för dålig uppdatering på sitone, men det är så att det har hänt något så jag kan inte blogga från mobilen. Jag hoppas verkligen att det löser sig snart för man vill ju inte sitta inne framför datorn en dag som denna! :)



Glad midsommar på er också!
För min del blir det mest att vara hemma, jag är inte så mycket för såna där traditioner och strunt. ;) Jag tror att mormor kommer om en stund, då hoppas jag att vi ska ha picknick i stallet. Nu på morgonen har jag jobbat och så också. Dom har fått kaninungar och kycklingar där uppe! SÅÅ söta! :D 



Mamma kanin!
 
 
Det är faktiskt en kaninunge, ingen råtta ;)
 


Jag tror att det finns någon som flirtar med mig ;)



Underbar frukost på balkongen!





Alla kommentarer:

Skriv en gullig kommentar till mig!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (Din och min hemlis..)

Har du en blogg? Skriv adressen till den här:

Vad vill du säga?:

Trackback