Första sommarlovsdagen!

Sommarlovet började med att jag sov till 12!!! (REKORD!!!) ;o 
Jag precis kollat på ett avsnitt av One Tree Hill och druckit en god kopp te. Nu ska jag ut och ta en joggingrunda med min älskade hund. Sedan ska jag till mormor och klippa gräset och käna lite pengar ;)
Efter det får jag se vad jag ska hitta på. Det verkar som att det blir fint väder, så jag kanske ska gå ner och bada lite med Olivia. Eller sola? ... ;)

 


Alla kommentarer:
Postat av: Evert

that os wonderful sweetheart, here it is rain rain rain and more rain. i love you so much i never let you down i promise puss so much for you

2012-06-15 - 16:01:07

Skriv en gullig kommentar till mig!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (Din och min hemlis..)

Har du en blogg? Skriv adressen till den här:

Vad vill du säga?:

Trackback