Crying of happiness....

Filmen var lika bra som jag mindes den. Men den här gången var den ännu mer sorglig än när jag såg den första gången, för idag har jag någon som jag kan förlora. Idag har jag någon som jag älskar mer än allt annat och bara tanken av att förlora honom får mig att börja gråta. Jag vill aldrig förlora honom, för då förlorar jag en del av mig själv. Men samtidigt som filmen jag just såg är hemsk och väldigt sorglig, så ger den mig hopp. Den får mig att förstå att vad som än händer, kommer jag aldrig att sluta älska honom.



I'm crying of happiness. I must be the happiest girl in this world. I live a wonderful life and I am in love with the most wonderful and special person who will ever exist...






...And he loves me back!







Jag tog en bild på mig själv igår så att min älskling kunde se mig, trots att det var dålig mottagning på Skype.

Alla kommentarer:
Postat av: Evert

sweetheart.

I love you so much dont forget that. i will never let you fall and i miss you so teribble much, you give me love and so much happines know that, i can never stop lovefing you know that, i will always fight for uss because i know there is so much hope for uss, only if whe fight for it long enought, until we are together forever, then we dont let eachother go anymore. and i will NEVER drop you, you MAke me what i am, and sweetie i love it so much. please you are my everything. i will never let you fall :D

Puss puss min alskling of love and ofcourse my special angel

2012-06-17 - 22:42:29

Skriv en gullig kommentar till mig!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (Din och min hemlis..)

Har du en blogg? Skriv adressen till den här:

Vad vill du säga?:

Trackback