Barnvakt!

Jag har varit barnvakt hela dagen idag, vilket jag ska vara varje dag tills jag åker också! Vi spelade först Wii, åt och sedan bakade vi chokladbollar och kollade på film (Bert). ;) 
 
Mina chokladbollar blev inte så runda...
 

I'm here without you baby
But you're still on my lonely mind
I think about you baby
And I dream about you all the time
I'm here without you baby
But you're still with me in my dreams
And tonight it's only you and me, yeah

Nu ska jag försöka städa lite, så det blir lite fräscht innan jag åker. Sen får jag se om jag ska följa med mamma och gratulera Ada som fyller 45 idag, om jag hinner det vill säga.. 
Och just det! Idag är det bara 4 dagar kvar tills jag åker!! Och den här dagen är ju snart förbi, så let's make it 3 and a half! :D:D 

Alla kommentarer:
Postat av: Evert

i think that is so lovely and so sweet of you. thank you my only and most lovely girlfriend i have ever have. you are min alkling tjej jag alska dej

2012-06-25 - 18:59:46

Skriv en gullig kommentar till mig!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (Din och min hemlis..)

Har du en blogg? Skriv adressen till den här:

Vad vill du säga?:

Trackback