Avslutning år tvåtusentolv

Idag var det äntligen avslutning! Först gick vi i kortege till Landskyrkan och sedan tillbaka till klassrummet. Där fick vi kort och blommor från våra fina lärare, sedan bjöds det på smarrig tårta. Efter det var det äntligen dags att få sina slutbetyg. Jag kan säga att jag fick 320 betygspoäng av 340, så jag är rätt nöjd! :) 

När vår lilla stund i klassrummet var över, skulle vi släppas ut på trappan till kanslihuset. Och till sist fick vi ÅKA SKRINDA! :D 

Bilder från avslutningen: 


Alla kommentarer:
Postat av: Evert

wow. the piture were you stand alone is really wonderful, why do you have always good pictures sweetie, you are underbar flickvan (L) puss forever

2012-06-14 - 19:27:19
Postat av: Jessica ♥

Saknar redan..!

2012-06-15 - 12:36:12
URL: http://jesssicalindkvist.blogg.se/

Skriv en gullig kommentar till mig!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (Din och min hemlis..)

Har du en blogg? Skriv adressen till den här:

Vad vill du säga?:

Trackback