Jag saknar dig redan!

Jag har världens bästa pojkvän!!!!
 
Om 1 och en halv timme rullar bilen iväg mot Amsterdam och flygplatsen för hemfärd. När jag kommer hem till Arlanda, tar jag tåget till Stockholm C, där mamma står och väntar på mig. 
Jag blev riktigt sjuk igår, så om jag inte har blivit bättre tills jag kommer tillStockkholm så måste mamma skjutsa mig till akuten.
 
Annars, om jag är bättre, så gör vi som planerat: 2 mor och dotters dagar i stockholm! Mamma har fixat en överraskning till mig och jag ska nog förmodligen köpa mig en gitarr. :)
 
Jag hör av mig mer när jag kommer hem!

Alla kommentarer:

Skriv en gullig kommentar till mig!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (Din och min hemlis..)

Har du en blogg? Skriv adressen till den här:

Vad vill du säga?:

Trackback