Senegambia Beach Hotel !


Alla kommentarer:
Postat av: Anonym

Hej Jonna! Ja vill bara säja några saker till dig!

Jag tycker att du har en underbar blogg och att du borde blogga mera ;)

Som jag har fattat så har du inte så mycket kontakt med din pappa!? Och så såg jag ett video klipp på youtube som du hade gjort till honom. Så min fråga är: om du nu saknar din pappa så kanske du ska lite mera kontakt med honom? Sen vet du ju inte hur han känner eller? Han kanske försöker få kontakt med dig utan att du bryr dig? Din mamma och han kanske bråkar mycket? Han kanske har försökt varit med i din uppväxt men inte fått en chans för att det har din mamma har blivit lämnad?

Hoppas att du inte blir arg eller något sånt.. Nu vill ja inte taskig eller något sånt. För jag vet att det är svårt och växa upp utan pappa! Kram.

2012-01-23 - 00:16:31
URL: http://Anonym

Skriv en gullig kommentar till mig!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (Din och min hemlis..)

Har du en blogg? Skriv adressen till den här:

Vad vill du säga?:

Trackback