Gambia - Senegambia Beach Hotel

Hejsan!
Som ni har märkt har jag inte bloggat på väldigt länge. Och det beror på att jag har varit i Gambia! :D 
Här får ni världens längsta blogginlägg med text, bilder och filmer från Paradiset! 




Denna bild är tagen i bilen på väg till Arlanda Flygplats!


Från flygplanet..


Glada Tjejor!! :D


Sötaste turisterna på hotellet! :D




En annan sötnos...











Serrakunta Marknad 


Serrakunta Marknad 


Söta tjejer på Serrakunta


De här söta pojkarna var jag ute och fiskade med! (Babucarr till vänster, jag och Eski)


Det här är en haj som vi fick upp


Här är några andra fiskar vi fick upp 



-*- || Fler bilder kommer! || -*-

Alla kommentarer:
Postat av: Jessica ♥

Åh vad jag är avundsjuk!

men omg, haha, du ska lyssna på mig, sa ju att dom har stora näsor.. heheeh..

<3

2012-01-20 - 19:30:02
URL: http://jesssicalindkvist.blogg.se/

Skriv en gullig kommentar till mig!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (Din och min hemlis..)

Har du en blogg? Skriv adressen till den här:

Vad vill du säga?:

Trackback