Shooopping! ;)

Hejsan! :) 

Idag har jag varit i Örebro hela dagen! Med min kära mamma, syster och 2 av hennes barn! 
Jag kan säga att jag är mycket nöjd över det jag handlade. Det känns som att det stod mitt namn på dem. 

Bilder kommer kanske imorgon om jag är snäll. ;)

För nu ska jag gå och vara social med min underbara pojkvän! 

Puss och hej!, J

Alla kommentarer:
Postat av: Jessica ♥

Du have to fixa bilder ! <3

2012-02-26 - 20:13:49
URL: http://jesssicalindkvist.blogg.se/
Postat av: Jessica ♥

Sv; Yeah.. I donno..

I just want a guy that I can cuddle up with, hang out with and be able to talk with, a guy I can be with, without any feelings at all. You know what I mean? That would actually be amazing.. an amazing feeling and an amazing life..

A guy as a bestfriend.. yeah, that sounds good to me. And it's would be okay if he was cute, I mean, hehehe, something to look at, but nothing more, just hang out ! <3

2012-02-27 - 15:13:03
URL: http://jesssicalindkvist.blogg.se/

Skriv en gullig kommentar till mig!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (Din och min hemlis..)

Har du en blogg? Skriv adressen till den här:

Vad vill du säga?:

Trackback