shhhhallalala! ;)

Nu är jag glad igen! Bara så att alla vet! :D 
Jag har mina up and downs.. ;)

Den här dagen började nere i träningsrummet. Måste ju bli fit tills min pojke kommer (a) 
Efter det har jag bara legat och degat framför One Tree Hill! Det är ju bara så bra..

Imorgon SKA jag till min älskade häst, som jag inte har varit hos på flera dagar! Träning tror jag också att det kommer att bli. 

Nu har ni fått lite uppdatering av mitt liv, jag bloggar mer en annan dag! ;)

Puss, jonna!

Alla kommentarer:
Postat av: Evert

this is good what you are saying now

youre friends and i are always there for you

love you

2012-02-19 - 12:47:03
Postat av: Jessica ♥

^

| muppen har rätt! Always there for you!



Meeen träna åt mig med.. :(



♥♥♥♥ OTH ♥♥♥♥

2012-02-19 - 18:47:18
URL: http://jesssicalindkvist.blogg.se/
Postat av: Jessica ♥

Sv; Lucky you ! <3

2012-02-21 - 07:13:53
URL: http://jesssicalindkvist.blogg.se/

Skriv en gullig kommentar till mig!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (Din och min hemlis..)

Har du en blogg? Skriv adressen till den här:

Vad vill du säga?:

Trackback