I'm in love! ♥

This is for my wonderful boyfriend:





______________________________________________________________________________________

Hejsan!

Idag fick vi sluta 20 över 1, efter världens skönaste svensklektion! Massage!!!!! Jag måste bara säga att det är bland det bästa jag vet, det är så otroligt skönt! :D
Aja, efter skolan gick jag hem med Magda. Vi gjorde en mumsig smoothie och när hon hade åkt hem satte jag igång med stäääädning!

Jag var så himla trött att jag somnade sittandes på knä på golvet.. Med huvudet liggandes på sängkanten.. 
Sedan vaknade jag av att knäna värkte och att jag dreglade som en liten hund... ;) 
Vila kan man göra i graven, eller?? 

Men nu äntligen är det rent och fint igen! :D 
Så nu är det mys i soffan med kex och ost! 

Puss, jonna!

Alla kommentarer:
Postat av: Magda<3

Aw, vad du spelar fint för honom!! :) jätte söt är du Jonna! :) <333

2012-02-10 - 23:03:01
Postat av: Jessica ♥

Sötnos, är jag din pojkvän då eller? För jag älskar när du spelar den :$$$$$

<3

2012-02-10 - 23:22:35
URL: http://jesssicalindkvist.blogg.se/
Postat av: Evert

that's whas the most sweetest thing ever.

i miss you and you play very very good piano and you now that :P. thank you that you have played it for me but you now that 2 :D.

i love you sweet Jonna

2012-02-12 - 11:19:03

Skriv en gullig kommentar till mig!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (Din och min hemlis..)

Har du en blogg? Skriv adressen till den här:

Vad vill du säga?:

Trackback