Hjälp mig!!!

Jag behöver hjälp med att välja vilken låt jag ska spela in... Jag ska nämligen försöka (tillsammans med min musiker till far) spela in en riktig låt i hans studio. :D

Jag behöver alltså hjälp med att välja låt!!

Ska jag spela in:

1.
Curly Sue - Takida



2.
You Are Not Alone - Michael Jackson



3.
Somebody That I Used To Know - Gotye



4.
Natural Woman - Aretha Franklin (Detta är dock en cover)



5.
Use Somebody - Kings Of Leon



6.
Someone Like You - Adele



7.
To Make You Feel My Love - Adele



8.
Oh Boy - Miss Li





Alla kommentarer:
Postat av: evert and father

my father says number 9

i say number 1

2012-02-02 - 19:31:07
Postat av: Jessica ♥

EVERT KOMMENTERADE ! waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah !



men iaf, 2 lr 7 ! <3<3

2012-02-02 - 19:47:07
URL: http://jesssicalindkvist.blogg.se/
Postat av: Farsan

Natural Woman förstås!!!! Eller Curley Sue som andraval. De andra går bort:)

2012-02-02 - 20:20:18
Postat av: evert-the Nederlands

mistake



my father says number 8

i say number 1

2012-02-02 - 20:36:55

Skriv en gullig kommentar till mig!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (Din och min hemlis..)

Har du en blogg? Skriv adressen till den här:

Vad vill du säga?:

Trackback