God natt!

Jag ska sova nu. Jag var bara tvungen att berätta för er först om att jag har haft en jätte bra dag. Först nationellt prov i svenska, Det var väl inte så kul, men det är skönt att ha det avklarat! Efter skolan åkte jag till Askersundsbyn och red Spirit. Det gick faktiskt väldigt bra, vi tränade galopp från stillastående till max och han klarade det väldigt bra! :) När jag kom hem pratade jag med min fina pojkvän i 2 timmar. Efter det låg jag och mamma i sängen och mös med One Tree Hill! Sååå mysigt. Det var vääldigt länge sedan vi gjorde någonting ihop! Så det uppskattades! :)

Godnatt!

Alla kommentarer:
Postat av: Jessica

Åhh vad mysigt! <3

2012-02-08 - 07:39:41
URL: http://jesssicalindkvist.blogg.se/

Skriv en gullig kommentar till mig!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (Din och min hemlis..)

Har du en blogg? Skriv adressen till den här:

Vad vill du säga?:

Trackback