.


?

Varför räcker jag aldrig till? 

Det jag gör är aldrig tillräckligt bra. jag känner mig ensam..


Alla kommentarer:
Postat av: Magdiz

Jonna!!! Du är visst tillräckligt bra!! Du är inte ensam<3 vad folk än gör eller säger så är du perfekt som du är! För att du är DU! <33333

2012-02-18 - 09:05:58
Postat av: Jessica ♥

Jonna, du är perfekt som du är!

Inget är fel på dig, du är tillräckligt bäst som du är!

Du duger som du är, du mer än duger. Allt du gör är bra!

Du gör inte fe!

Kollar du på dig i spegeln så ser du en söt, vacker perfekt tjej som är bäst på att vara sig själv. Och den personligheten som den tjejen har, hade alla haft den, då hade världen varit perfekt. Du är bäst, glöm aldrig det.



Jag älskar dig Jonna, <3<3<3

2012-02-18 - 10:12:26
URL: http://jesssicalindkvist.blogg.se/
Postat av: Jessica ♥

Sv; Sant bara, <3

Älskar dig <3

2012-02-18 - 19:02:37
URL: http://jesssicalindkvist.blogg.se/

Skriv en gullig kommentar till mig!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (Din och min hemlis..)

Har du en blogg? Skriv adressen till den här:

Vad vill du säga?:

Trackback