Det har hänt sååååååå Mycket!!

HEJHEJ bloggen! :D

Jag har så mycket att berätta för er! 

1. Jag har världens finaste pojkvän. :love:

2. HAN KOMMER TILL SVERIGE SNART! :D :D :D

3. Jag har sökt gymnasium nu! :)

4. Igår var det värsta vårvädret!

5. Jag är jättestolt över mitt engelskaprovsresultat! :thumbup:

6.
Träning nu, sen stallet hela dagen!


1. Ja, att jag har världens finaste pojkvän är ingen nyhet. För det visste väl alla redan? ;) 
Men jag kände att jag var tvungen att påpeka det lite extra, bara för att det är sant liksom..

2. HAN HAR BOKAT FLYG TILL SVERIGE! Jaaa!! Han kommer till Sverige snart! det är bara 22 dagar kvar!
När han berättade det för mig höll jag på att flyga upp i taket av alla fjärilar i magen som började flaxa! Det känns så otroligt overkligt, jag kommer nog inte att fatta det förens jag står på Arlanda Flygplats och ser hans fina ansikte (och KROPP).. Jag kommer att vara världens lyckligaste tjej!

3. Igår gick jag upp till Yvonne och sökte gymnasium! Det blev RYTMUS i Göteborg. (Vill ni läsa mer om skolan --> tryck HÄR)
Nu håller jag på att leta lägenheter för fullt! Så är det någon som vet/har någon lägenhet i centrala Göteborg att hyra ut, så hör gärna av er till mig!

4. Igår morse satt jag ute på trappen och solade. Jag satt i bara en tunn trekvartsärmad tröja. Och jag frös inte! Det gillas väldigt mycket utav mej! 

5. Jag fick reda på hur mitt engelskaprov gick igår! Och jag var tydligen bäst i klassen! :O Jag blev väldigt förvånad eftersom att jag hade förväntat mig ett G eller något. Men att det gick så bra har jag bara min fina pojkvän att tacka. (Vi snackar ju bara engelska, you know) ;)

6. Nu ska jag träna lite, sen ska jag iväg till min älskade häst Rasmus. Efter det ska jag förmodligen till ridhuset i Askersundsbyn och hjälpa en kompis att hoppträna hennes häst. Det ska bli kul!







Alla kommentarer:
Postat av: Evert

you are the most important girl in my live

yoe are so lovely and so wonderful.

i love you always, and we did it together the Englisch not only me it is US :P

much love

comming soon

2012-02-22 - 18:48:11

Skriv en gullig kommentar till mig!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (Din och min hemlis..)

Har du en blogg? Skriv adressen till den här:

Vad vill du säga?:

Trackback