True ❤


Alla kommentarer:
Postat av: Elsa

Kan du inte börja blogga normalt, så du blogga innan du blev tillsammans med Evert? Heter han Evert? Iaf, för de är liite tråkigt att läsa din blogg när du bara skriver om honom!

Ha en fortsatt trevlig kväll kram Elsa :)

2012-04-15 - 19:42:59
Postat av: Jessica ♥

Sv; Klart dom är snygga, du och jag ju! ;)

Haha, bra! :D

Hahah, tackdu!

Puss❤

2012-04-16 - 00:14:38
URL: http://jesssicalindkvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker hon kan få blogga om vad hon vill... Vissa bloggar inte för att få en känd blogg, utan för att rensa huvudet och skriva det man känner... Om hon tänker på honom hela tiden, då är det väl klart att hon skriver om honom? Och det är ju inte konstigt om hon saknar honom, han bor ju liksom i HOLLAND!

2012-04-16 - 09:08:59
Postat av: Evert

i am with you in youre heart and mind and i will always be and we will be united again you now that my tjej you are my alskling i never let you fall believe that you are to good for the world

jag alksa dey (L)

2012-04-20 - 22:25:35

Skriv en gullig kommentar till mig!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (Din och min hemlis..)

Har du en blogg? Skriv adressen till den här:

Vad vill du säga?:

Trackback