Tack mamma för en mysig dag!

Idag hade jag tagit ledigt från 10.40.
För jag skulle i väg på en audition.

Jag har nämligen sökt till Rytmus både i Göteborg och i Örebro, så idag var jag på audition i Örebro! :)
Det gick faktiskt väldigt bra! (över förväntan!) De sa att jag var väldigt duktig och hade jättebra energi, så det var kul att höra! :D

Jag spelade gitarr och sjöng Melissa Horns låt; Jag kan inte skilja på 
Och spelade Ballade Pour Adeline på piano!

Melissa Horn – Jag kan inte skilja på

Richard Clayderman – Ballade Pour Adeline



Efter min audition åkte jag och mamma till veterinären med Olivia (min hund) för att kolla om hon blivit helt frisk sedan hennes förlamning. Och lyckligtvis var hon HELT bra! :D Det tackar vi för!

När det var gjort var det dags för shopping!
Först lager 157, där jag hittade 2 jättefina tröjor och 1 långklänning!
Sedan stod Marieberg Galleria på tur!
Jag och mamma hade faktiskt en väldigt trevlig dag idag!
Det känns bra! Det var länge sedan...



en ny tröja och en underbar gitarr!

Alla kommentarer:
Postat av: Evert

and you musnt forget yourself playing the guitar and having the shirt on my sweetheart

2012-04-20 - 18:43:21

Skriv en gullig kommentar till mig!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (Din och min hemlis..)

Har du en blogg? Skriv adressen till den här:

Vad vill du säga?:

Trackback