Svar på kommentar!


Svar
; Anledningen till att jag har en blogg är INTE för att underhålla människor, eller för att få en stor och känd blogg. Jag har en blogg för att jag tycker att det är skönt att skriva och få ut det som rör sigg i mitt huvud. Många gånger funderar jag på att lägga ner bloggandet och börja skriva dagbok eller något liknande. Men att mina "tankar" ligger ute på nätet så att hela världen kan läsa dem, är för att just de som står mig nära kan gå in på min blogg och läsa att jag tänker och bryr mig mycket om dem. Ibland skriver jag om mina vänner, ibland om min pojkvän eller mina djur. Ibland skriver jag om ingenting alls egentligen, bara för att ha något att skriva.
Jag förstår om du tycker att det är tråkigt att läsa min blogg när jag bara skriver om Evert hela tiden. Men jag har faktiskt inte tvingat dig till att läsa den heller, det är faktiskt ditt eget val.
Det kanske låter lite konstigt, för er som inte känner mig. Men jag har inte en blogg för att få bekräftelse, som är anledningen till de flesta andra bloggar.
Därför har jag inte heller syftet att underhålla människor jag inte känner.

Jag kommer självklart att fortsätta skriva om min underbara pojkvän, eftersom att han är den som tar upp mest plats i både mitt hjärta och hjärna just nu.
Men det är ditt val om du vill fortsätta att läsa eller inte! Jag blir såklart jätteglad om du vill fortsätta läsa om mina tankar. För jag tycker att det är kul när folk tar del av mitt liv.
Men som sagt, det är ditt val! 
Kram, Jonna.




Svar; Du har rätt i väldigt mycket! Visserligen tycker jag att det är okej för människor att säga sina åsikter och jag blir glad av konstruktiv kritik! Så för min del tycker jag att det är någon som reagerar och vågar säga vad den tycker! Nu har jag förklarat att min blogg inte är en "bekräftelseblogg" och med det menar jag att jag faktiskt inte bryr mig så mycket om vad folk tycker om den. Jag skriver vad jag vill, FÖR att jag vill!

Och du har rätt! Jag tänker på honom HELA TIDEN och SAKNAR honom HELA TIDEN!
Men jag förstår att det är tråkigt att läsa om i en blogg. Men det skiter jag faktiskt i! ;)
Kram, Jonna!

Alla kommentarer:

Skriv en gullig kommentar till mig!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (Din och min hemlis..)

Har du en blogg? Skriv adressen till den här:

Vad vill du säga?:

Trackback