Jag saknar dig!

Jag saknar min pojkvän så otroligt mycket!
Men om exakt 14 dagar är han här i Sverige igen!!!



En väldigt bra dag har det varit idag! :D
Jag vaknade vi sju. Och eftersom att vi alltid har sovmorgon på torsdagar, så hann jag med att träna lite innan skolan började!
Efter ett ca 40 minuters konditions och styrkepass, knallade jag iväg mot musikskolan för sånglektion! Tro det eller ej, men idag gick det faktiskt väldigt bra att sjunga! :)

9.30 - 10.00 hade vi SO-lektion.
från 10 till typ 20 över hade vi brandövning (vilket var lite tradit, men, men...)
Efter brandövningen hade vi lunch! För sedan gick vår buss mot Lerbäck! Alla nior skulle få kolla på Lerbäcksteaterns fars! - Dubbeltrubbel! 

Den var verkligen SJUKT KUL! :D :D :D Jag satt och grinade, hade kramp i kinderna och höll mig för magen så att den inte skulle hoppa ut genom munnen!

En mycket bra dag alltså! Fast det är så tråkigt när min älskling är i Egypten så att jag inte kan se honom varje dag... Men jag tror att jag ska prata med honom en stund idag. Och snart kommer han ju till Sverige! :)

Alla kommentarer:
Postat av: MAGDA<3

Bästa skoldagen på länge<3 Fast... Du vet vad;) Tror jag... <333

2012-04-12 - 16:57:17

Skriv en gullig kommentar till mig!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (Din och min hemlis..)

Har du en blogg? Skriv adressen till den här:

Vad vill du säga?:

Trackback