En jäkligt Go´Helg!

Hallå allihopa!

Som ni ser har jag rensat bloggen, jag kände att jag behövde börja om på nytt.
Aja, jag har i alla fall haft en supertrevlig helg!

Igår
(lördag) åkte jag och Jessica (Se hennes blogg HÄR) och red på morgonkvisten! Supermysigt!
Efter det åkte vi buss till Marieberg! Vi hade riktiga skills må jag säga..! HAHA!
När vi satt på bussen hem, var Jessica en mascara, en hårspray, massa presenter och ett par byxor rikare! (fast utan pengar...) ;)
Själv var jag bara en BH och en iPhone 4S rikare! :thumbup:
Efter en heldags shopping spelade vi först in en låt, sen gick vi ner i källlaren och hade Twilight-maraton! ..Fast vi (eller jag *host*) orkade bara se en så vi somnade vid 2.,. :cool:


Idag (söndag) gick jag upp vid halv 8 och åkte direkt till stallet. Jessica sov som en KORV... Men nu har hon vaknat, så nu ska vi gå och äta lite frukost! 

Ha det bra alla! 
Här kommer några bilder från igår:











Alla kommentarer:

Skriv en gullig kommentar till mig!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (Din och min hemlis..)

Har du en blogg? Skriv adressen till den här:

Vad vill du säga?:

Trackback