Tidningens Nya Favorit...

Hejsan allihopa! ;)

Idag vill jag först bara säga att jag är så otroligt glad! Idag hade vi sista provet (och dessutom är det betygsstopp idag), så nu blir det inget mer plugg för iår! :D Det ska verkligen bli så sjukt skön! :love:


Sen tänkte jag också berätta för er som inte har någon tidning hemma, att jag tror att jag har blivit tidningarnas nya favorit! ;) (Hehe..) Jag har nämligen varit med i tidningen nästan var och varannan dag nu ett tag... 



Bild 1; Luciaträning!




Bild 2; Luciadagen!




Bild 3; Häst och vagn




Bild 4; Stipendium!




Ja.. Man känner sig nästan som en kändis.. ;)


Vill ni läsa artiklarna hittar ni dom (bild 1) HÄR! (bild 2 & 3, finns även en film) HÄR! och (Bild 4) HÄR!

Eller också kan ni bara klicka på bilderna!




Alla kommentarer:

Skriv en gullig kommentar till mig!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (Din och min hemlis..)

Har du en blogg? Skriv adressen till den här:

Vad vill du säga?:

Trackback