Svar på frågorna!

Nu ska jag försöka svara på alla era frågor! :D



Magdiiz<3

Hej! Vad är du mest nöjd med dig själv? och vad är du minst nöjd med? :)


Svar: Hej! Jag är faktiskt mest nöjd med att jag oftast vågar vara mig själv och säga vad jag tycker och tänker. Det jag är mest nöjd med utseendemessigt är min mina läppar. Minst nöjd är jag med att jag är blyg och har så sjukt dåligt självförtroende! 



haha, det du lilla jonnaponna :D
Fyll i meningarna med namn :
Sötaste kompisen:
roligaste kompisen:
Knasigaste kompisen:
Kompisen med dåligast humor:
Sexigaste kompisen:
Den kompis som du tror flest killar raggar på:
En kompis som alltid får dig på bra humör:
En kompis som du är avundsjuk på:

Hehhehehhe, lycka till ;)<3



Svar: Shit vad svårt! Men jag ska försöka! ;)

Sötaste kompisen: Jessica
roligaste kompisen: Magda
Knasigaste kompisen: Almiirus Viirus!<3
Kompisen med dåligast humor: Amanda Harrysson!  
Sexigaste kompisen: Axel ! 
Den kompis som du tror flest killar raggar på: Amanda Harrysson
En kompis som alltid får dig på bra humör: Alexander! :)
En kompis som du är avundsjuk på: Ebba Schyrman!



Jessica

Vad tycker du om mig?
Vad är värst/bäst med mig?
Vem ser du upp till, asso förebild?
<3


Svar: Jessica, jag tycker att du är en söt, gullig och helt underbar tjej! 
Det värsta med dig är att du har så mycket för dig hela tiden så att vi inte hinner träffas så mycket! :/ Det bästa med dig är att du bryr dig och försöker muntra upp mig om jag är nere! <3

Min förebild? Oj vad svårt, det finns så många som jag skulle vilja ha vissa egenskaper ifrån. Jag skulle inte vilja vara någon helt annan person, men vissa saker som en del har skulle jag också vilja ha och några inte liksom. 
Men om man ska se till någon kändis så skulle jag vilja vara lite som Miss Li, för att jag tycker att hennes scenspråk och stil är så himla häftig! Sen skulle jag ju vilja ha typ Adeles röst eller någon annan duktig sångerskas! 



Ebba

Hihi, vad tycker du om mig ? :))<3

Svar: Jag tycker att du är supersöt! Jag skulle gärna vilja lära känna dig lite bättre för jag tycker att det är ganska svårt att börja prata med dig i skolan och så.. Men du verkar vara en supertrevlig tjej, så vitt jag vet ;) <3



Alexander
Vad var ditt första intryck av mej ? ;)

Svar: När du började skriva med mig tyckte jag bara att du var liksom en vanlig kille. Men sen när jag träffade dig in real life så tyckte jag att du var en superhärlig snubbe! :D Du gör mig glad och du är verkligen en skitbra vän!
Haha, du åker till och med från Örebro till Askersund för min skull! Det kallar jag riktig vänskap! ;)<3




Emma
Hejj :)
Är du oskuld? ;)

Svar: Hej Emma! Jag är faktiskt oskuld! En stolt sådan också! ;)



alex
Hej! Är du tillsammans med någon och isf vem? :) Fin blogg!

Svar: Hejsan! Jag är inte tillsammans med någon för tillfället tyvärr.. ;/ 
Tack det samma hörru! :) 



Diana
Vad tycker du om mig? :)

Svar: Jag tycker att du är en go', glad och trevlig tjej! Tyvärr har vi tappat kontakten ganska mycket sen vi började på högstadiet. Men du är rolig och vi har kul när vi träffas nu med! :D 



amanda
Vad är det bästa/sämsta som hänt i ditt liv?
Vad tycker du om mig?
Vad skulle du vilja ändra på i ditt liv, en enda sak?

Vad älskar du med dig själv?
<3<3<3<3


Svar: Det bästa som hänt i mitt liv var nog när jag träffade min första riktiga kärlek, Love. Eller när Calle kom in i mitt liv. När jag fick min häst och hund var livet lätt att leva också!
Det värsta som hänt mig var när pappa flyttade. Jag skulle verkigen vilja hoppa över det kapitlet av mitt liv. 
Jag tycker att du är helt jävla underbar! Du är alltid glad och du bryr dig! Det är bara synd att vi tappat kontakten lite, men när vi träffas har vi alltid lika kul!<3
Jag skulle vilja ändra mig själv. Jag skulle vilja ställa lägre krav på mig själv, slappna av och ha lite mera kul! 
Jag älskar att jag oftast vågar säga vad jag tycker till folk. (Det har jag faktiskt lärt mig nu) ;) 
<3<3<3<3


SÅ, jag hoppas att ni är nöjd med svaren nu!

Kommer ni på fler frågor kan ni ställa dom även fast frågestunden är avslutad!
Puss på alla er som stallde frågor! ;*





Alla kommentarer:
Postat av: Anonym

Varför är du avundsjuk på Ebba? :)

2011-12-03 - 00:24:51
Postat av: Jessica

Aw!

Älskar dig finaste, underbarast Jonna! <3



Måste träffas mycket med, funkar ju inte annars!

2011-12-03 - 00:36:58
URL: http://jesssicalindkvist.blogg.se/

Skriv en gullig kommentar till mig!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (Din och min hemlis..)

Har du en blogg? Skriv adressen till den här:

Vad vill du säga?:

Trackback