Shopping! - Julklappar..!

Hahaha, kolla vilket bra försäljningsknep! ;)


"DET HÄR ÄR KOLHYDRATER. MEN STRUNT I DET IDAG."  -Marieberg Galleria
Haha, så stod det på sockret när jag och Axel tog en liten fikapaus bland allt shoppande..;)


Detta köpte jag i klädväg till mig själv...



Ett jättegulligt linne på Carlings - 249:-



Trosor på Ginatricot - 3st för 149:-

Det var allt jag köpte i klädväg till mig själv. Men jag handlade ganska mycket annat TILL ANDRA.. JULKLAPPAR!!(jag handlade för ungefär 1300:- sammanlagt..)


Men, jag har också beställt en klänning på nätet som kom idag! 


Fram...
Mycket söt klänning från www.ellos.se - 199:- 


Bak...

SÅHÄR SER DEN UT I BÄTTRE BILDKVALITÉ! (Klicka på bilden för att komma till hemsidan där klänningen är köpt)


Och förlåt för väldigt dålig bildkvalité på de övriga bilderna....


Puss och Hej!
Jonna

Alla kommentarer:

Skriv en gullig kommentar till mig!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (Din och min hemlis..)

Har du en blogg? Skriv adressen till den här:

Vad vill du säga?:

Trackback