I'm right here!

Hejsan Bloggen! 
Jag måste be om ursäkt för att bloggen har legat lite i glömska de senaste dagarna.. Men jag kan säga att jag inte har glömt er, mina trogna läsare! :love:

Det är mycket som händer i mitt liv och huvud just nu. Men samtidigt ändå inte! Det låter helt flum, jag vet! Det kanske det är lite också men det är så svårt att förklara!
Allt händer liksom på en gång, samtidigt som det inte händer ett piss! -Låter jätte intelligent, jag vet! Men jag kan säga att det är det inte..!
I Think I Love You...♥



Jag kan också säga att jag har börjat nörda One Tree Hill, just like anyone else! Fast ärligt talat, det är bra! ;)


Alla kommentarer:

Skriv en gullig kommentar till mig!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (Din och min hemlis..)

Har du en blogg? Skriv adressen till den här:

Vad vill du säga?:

Trackback